Camillas la la land

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Camilla Boström - 30 november 2009 22:22


I går var en hektisk dag. Började förmiddagen med att städa hela lägenheten. Damsuga, bädda rent, skura, diska osv. Sen ut och gå med hundarna (Niro & Cuda). Sen åkte jag iväg på adventsfika hos farfar. Gott gott med julskinka på mackan. Gick sen en stund på skyltsöndag, men det är inte riktigt samma sak som förr om åren. Nä, det var mysigare förr!


Sen hem och hämta hundarna och gick till mor & far för att äta middag och kasta ihop en tårta. Dekorerade den, och måste säga att den blev ju faktiskt ganska bra! God blev den också.


    


Tillbaka hemma började jag värma glögg och duka fram fika och strax efter kl 18 började familjen & släkten att droppa in. Vi fikade och surrade och myste i adventsstämning. På kvällen åkte jag tillbaka med Cuda till hennes mormor, sen vidare och lämna bilen på brors verkstad. Medans Herr & Fru Björk är i utlandet lånar jag Ingelas bil. Hoppas att min hinner bli fixad innan fredag!





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards