Camillas la la land

Alla inlägg under februari 2012

Av Camilla Boström - 1 februari 2012 22:35

Eller klagobloggen?

Njå, så jag är förkyld... Jag blir som en karl då jag blir förkyld. Allt är fel.


* Näsan rinner men är samtidigt täpp

* Sår runt näsan på grund av allt snytande

* En konstant huvudvärk

* Ont i halsen, hosta som varierar genom att vara slem- & rethosta så jag vet inte vilken medicin jag ska ta.

* Feber med tillhörande frossa och svett-il

* Ont i öronen

* Ont i lederna

* Rinnande ögon

* Ont i magen

* Trött


Sen är det den lilla uttråkade hunden som tack vara min mamma faktiskt fick sig en promenad i morse. Sen dess har han fått sköta sina behov själv ute på baksidan. Middagen fick han serverad utkastad över hela lägenheten så han blev iallafall sysselsatt i 15 minuter med det. Vi får se hur morgondagen blir...

Jag önskar att jag kunde få nån medicin som slog ut mig i 24 timmar, så jag kunde sova bort eländet. Men icket. Sen jag opererade bort gallblåsan för X antal år sen så tål jag inte coccilliana som innehåller morfin. Tidigare kunde jag ta den så jag iallafall fick sova några host-lösa timmar/natt. Men nu får jag så sablars ont i gallgångarna/magen att det inte ens är värt dom där få timmarnas sömn. Får klara mig med vanliga receptfria hostdämpande mediciner.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards