Camillas la la land

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Camilla Boström - 26 november 2009 23:00


Jag blir snart galen! Niros klor är hårda som sten, tjocka som stockar och svarta som natten. Allt detta är såklart ingen bra kombination. Jag får ta i för kung och fosterland för att kunna klippa, sen vill jag inte chansa och klippa för mycket utan jag vill "skala" eller skiva en liten bit åt gången. Tyvärr är det väldigt svårt då klorna är så jäkla grova så tången knappt når runt. Ändå har jag den största modellen av klotång jag kunnat hitta, den på bilden här nedan. Är det någon som har något bra tips på en riktigt bra klotång för grova och hårda klor? SNÄLLA, skriv en kommentar om vad du använder för sort.


Nu går det ändå bra att klippa, Niro är snäll och tålamodig och ligger stilla då vi klipper. Det är jag som har problem på hur jag ska böja och vrida tången för att jag ska orka att knipa åt den. Det är bara tur att jag inte klipper honom i pulpan oftare. Det har väl bara hänt 2-3 gånger sen han var valp. 2-3 gånger för mycket iofs, men det händer ju tyvärr.


  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards