Camillas la la land

Direktlänk till inlägg 2 november 2011

Sockerberoende

Av Camilla Boström - 2 november 2011 21:21

Det kommer väl knappast som en överraskning för er som känner mig. Jag är otroligt sockerberoende. Jättemycketsuperdupermassor sockerberoende. Men nu har jag iallafall börjat FUNDERA på att sluta med socker. Hur svårt kommer inte det bli?!?!? Men om jag iallafall börjar att minska ner, fasa ut lite. Då blir det kanske lite lättare att sluta helt om ett tag. För om jag slutar tvärt så kommer jag få kraftiga återfall där jag svullar i mig så mycket att jag blir sjuk... Alltså på riktigt sjuk, illamående, hjärtklappning, yrsel osv.


Så det är min plan. Minska lite på sockret. Så då vet ni.

 
 
Caisa

Caisa

2 november 2011 21:32

Lycka till, det där sockret är elakt!

Jag försöker ge fan i socker nu då jag blev lite avgiftad under pulverkuren. Men ibland måste jag få, liiiiite ;)

http://fyrfotingarna.se

 
Adara - din bloggtidning på nätet!

Adara - din bloggtidning på nätet!

10 november 2011 22:23

Hej! Tänkte bara tipsa om min nya smyckestävling! <3 Hoppas du vill vara med! :D
http://adaras.se/2011/november/vinn-ditt-favoritsmycke-fran-glittersten.html#comment
Kram

http://adara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Boström - 22 augusti 2012 17:00


Som älskar vatten...     Och snö...               Som lärt sig att plocka upp saker och byta med matte lönar sig...                     ...

Av Camilla Boström - 12 mars 2012 20:47

Njå. Ikväll har jag gått igenom SBKs Tävlingskalender, SBK-utställningskalender och SKK-utställningskalender. Jäklar i min låda vad Niro ska få vänstervarva å spåra å lyda hela våren/sommaren/hösten. Så mycket han bara vill :) Jag har tänkt mig hela ...

Av Camilla Boström - 1 februari 2012 22:35

Eller klagobloggen? Njå, så jag är förkyld... Jag blir som en karl då jag blir förkyld. Allt är fel.   * Näsan rinner men är samtidigt täpp * Sår runt näsan på grund av allt snytande * En konstant huvudvärk * Ont i halsen, hosta som varie...

Av Camilla Boström - 26 januari 2012 21:02

Har jag inte mycket till övers för. Hands off och ingen vill ta något ansvar. Sjuka människor slussas vidare till "någon annan" och istället för att fångas upp av denna Någon så ramlar den sjuka mellan stolarna och står där ensam och hjälplös. Om man...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards