Camillas la la land

Alla inlägg under juli 2010

Av Camilla Boström - 19 juli 2010 22:28


Steg upp vid 9 och gjorde mig iordning för att åka iväg till stan tillsammans med mamma, moster och kusin. Dagens uppdrag var att hitta en klänning som jag kan ha på M & Gs bröllop på lördag. Tror jag prövade 20 olika klänningar och hittade nog 3-4 favoriter. En fick följa med hem för att känna efter lite mer, men nu är jag nästan lite sugen på en av de andra... SVÅRT!! Den stora frågan som diskuterats hela dagen är om man kan ha svart klänning på ett bröllop. Kan man det?!


Vi käkade lunch på Nodo och avslutade med fika på Ekbergs. Gott!


Blev bjuden på middag hos bästaste IngelaBj, sen ätit jordgubbar :) GOTT det också.

      


Nu på kvällskvisten kom Janne, Stefan, Janne och Cuda och hälsade på.


Imorgon så blir det lite fler ärenden som ska fixas. Härligt med semester.

Av Camilla Boström - 18 juli 2010 22:29


Complete bite, nice masculine head, good scull good stop, dark brown eyes, good earset, may not have more lips, very good neck, good body, good angulation, good bones, good movement, good tan.


KV 1 (Kvalitet)

KK 1 (Konkurens)

CK (Certifikat Kvalitet)

BIM (Bäst i Motsatt kön)

 

Tiken som slog oss gick i Championklass, så det känns inte mer än rättvist att dom tog hem segern! Nu ska vi se till att anmäla oss till lite tävlingar så vi kan börja gå i bruksklass!!




 




 





   



 



  

Av Camilla Boström - 9 juli 2010 09:02

 



 




 



  



     



  

Av Camilla Boström - 8 juli 2010 23:07

Snart, snart, snart är det dags för min första semester NÅGONSIN! Fy fan va jag längtar! Orken är helt slut, jag kan inte koncentrera mig på nåt, skjuter allt framför mig och vill inte ta tag i saker över huvudtaget. Tänker bara "jag gör det då jag blir ledig".


Niro har inte fått träna nån lydnad eller spårat sen tävlingen i maj!! Jag har ingen inspiration, ingen ork, ingenting. Dock har vi cyklat ganska mycket och det märks en stor skillnad på hans flås nu jämfört med då vi började. Han verkar tycka att det är ganska kul också! Vilken frihet det är att cykla med hunden. Han får sträcka ut ordentligt och "ta ut sig lite", han behöver inte vänta på mig hela tiden. Det har blivit 4-5 turer/vecka och nu kan han springa rätt långt utan att vilja stanna.


När jag bli ledig skulle jag vilja FOTA en massa! Å vad jag saknar att försöka vara lite kreativ med kameran. Men som sagt, ingen inspiration, ingen ork, ingen lust till nåt. Så jag hoppas att det kommer tillbaka då jag fått vila upp mig lite på semestern. Är det någon som vill ha nåt fotat? Ett djur, en människa, en grej eller nåt annat. Det kan vara roligt med något litet projekt och öva lite.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards