Camillas la la land

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

Att älska en Rottweiler...

Av Camilla Boström - 22 augusti 2012 17:00

Som älskar vatten...


 



 


Och snö...




   



 






   



 



 



Som lärt sig att plocka upp saker och byta med matte lönar sig...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Som inte förstår att han är stor, som tror att han är en knähund...

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Som både har Brains & Beauty...

 

 


 

 

 

 

 

Som är kärleksfull och gosig och charmar alla han träffar...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Som älskar att jobba, men alltid finner tid till att leka...

 

   

 

 

 

 

 

 


 

   

 




Som kan visa missnöje lika väl som glädje...

 



 



 



 


Som nu blivit vuxen, och axlar rollen som STOREBROR...


 



 



Jag älskar dig din drummel, du vackra, tokiga, fjantiga, charmiga, älskade lillpojke fångad i en storhundskropp. 



 
 
Erika

Erika

22 augusti 2012 22:59

Han är så galet fin! :)

http://erikasharmoni.blogspot.se

 
Ingen bild

Terese Edmark

23 augusti 2012 07:47

Åh vad jag saknar att ha hund!!!
Stor kram

 
Catarina i Piteå

Catarina i Piteå

3 december 2014 19:22

Vilken charmör med rosen i munnen. Fin bild. :)

http://ninna77.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Boström - 12 mars 2012 20:47

Njå. Ikväll har jag gått igenom SBKs Tävlingskalender, SBK-utställningskalender och SKK-utställningskalender. Jäklar i min låda vad Niro ska få vänstervarva å spåra å lyda hela våren/sommaren/hösten. Så mycket han bara vill :) Jag har tänkt mig hela ...

Av Camilla Boström - 1 februari 2012 22:35

Eller klagobloggen? Njå, så jag är förkyld... Jag blir som en karl då jag blir förkyld. Allt är fel.   * Näsan rinner men är samtidigt täpp * Sår runt näsan på grund av allt snytande * En konstant huvudvärk * Ont i halsen, hosta som varie...

Av Camilla Boström - 26 januari 2012 21:02

Har jag inte mycket till övers för. Hands off och ingen vill ta något ansvar. Sjuka människor slussas vidare till "någon annan" och istället för att fångas upp av denna Någon så ramlar den sjuka mellan stolarna och står där ensam och hjälplös. Om man...

Av Camilla Boström - 18 januari 2012 21:35

  Idag har vi filat vidare på fjärrdirrigeringen. Kom på att om jag vill ha det bättre än vad det är nu, så måste jag ju backa i inlärningen. Så idag körde jag ENBART från liggande till ställande. Klickade i början då han bara gjorde antydan till a...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards