Camillas la la land

Alla inlägg under augusti 2009

Av Camilla Boström - 13 augusti 2009 00:38



 Följ min blogg


I love bloglovin!






Av Camilla Boström - 12 augusti 2009 16:13



Nu jäklar får det vara nog med latarfasonerna på mig! Ikväll ska jag banne mig ta Niro ut i skogen så stackarn får spåra. Jag skäms å det grövsta då jag tänker på min egna lathet då jag inte har orkat åka ut med honom... AJABAJJA Camilla, skärpning! Han har inte fått spåra på hela sommaren! Han älskar det ju, då jag tagit med mig apportpinnarna och några snitslar och travar iväg från bilen så sitter han och SKRIKER som en stucken gris. Det låter verkligen som om han håller på att plågas i bitar där han sitter kvar, instängd i bilen. Det är en av de få gånger han ger ifrån sig några ljud... Ibland har jag hört honom hela spåret jag gått ut. Lillprinsen som blir ledsen då han får sitta i bilen medans jag vandrar omkring i skogen.


MOT SHERWOODSKOGEN

(Eller åtminstone pitholmsheden)

Av Camilla Boström - 10 augusti 2009 23:19


 Fin solnedgång och en mås



 



Hela helgen spenderades i Iggesund. Elina, Jennie, Anna-Karin & jag hyrde en stuga på en camping inte långt ifrån Lisas hus. Mysig camping med en fin sjö på området. På fredagkväll då vi kommit fram så kom Lisa till oss och vi gick ner till stranden och hade en picknick. Mysigt värre med solnedgång och god mat och ostbricka. Vi surrade och åt tills vi blev halvt uppätna av myggen. Sen fortsatte vi inne i stugan.



Fina Lisa



 Elina, Anna-Karin, Lisa & Jennie



 På lördagmorgon gick vi ner och doppade oss i sjön. Härligt och uppfriskande. Sen gjorde vi oss färdiga för dopet. Det var en fin cermoni, sen bjöds det på lunch och fika.



Ceasar flörtar i kyrkan




Ceasar döps



Hela familjen samlad 



 De stolta föräldrarna



 Ceasar



Efter dopet åkte vi tillbaka till stugan och alla 4 tjejer sov middag! Hur duktigt var inte det? Sen steg vi upp och svidade om till partystassen. Sen åkte vi iväg till Lisa och Jonathan för bröllopsfest. Massor trevligt var det! Dom bjöd på god välkomstdrink, öl och shots. Musiken strömmade ur högtalarna och det var varmt och härligt ute. Vi spelade kubb också. Lars anordnade en musiktävling, där man skulle gissa vilken låt som hörde till vilken tv-serie, film eller musikal. SUPERKUL var det!


Söndagen sov vi länge, städade ur stugan, åt lunch, badade och satt på stranden en stund. Sen duschade vi och åkte till Lisa & Jonathan och blev bjudna på middag. Sen åkte jag och Elina med Per hem  till Piteå. Resan gick väldigt bra hem, även om vi nog var ganska trötta allihopa.


Supertrevlig helg, men det är så himla tråkigt att ha Lisa så långt borta.



Av Camilla Boström - 6 augusti 2009 01:36


Vilken dag detta var kommer jag inte ihåg. Måndag? Kanske...

Hur som helst så mötte jag upp med Mams & moster med familj nere vid kärleksstigen. Dom bjöd på picknick så vi mös en stund till solnedgången.

 Emma avslutade kvällen med att ta ett kvällsdopp tillsammans med Niro.


Solnedgången vid kärleksstigen



 Solnedgången igen



Picknick 


Niro har tagit detta med att tigga till en ny nivå! Utstirrning på hög nivå 



Emma & Niro tar ett kvällsdopp



En mysig kväll allt som allt!



Av Camilla Boström - 4 augusti 2009 20:50


16 Augusti

Då ska jag på utställningen i Skellefteå. Är det någon av er läsare som ska dit som vill göra sällskap?


11-13 September

Ska jag ner till Stockholm. Någon som vill hänga på? Jag kommer ha plats för 2 personer + lite packning.


Båda gångerna ska Niro med (såklart) och det går att bygga till i bilen en plats för en till hund, men då ryms ingen packning. Så till Stockholmsresan kan jag bara erbjuda plats för människor, ingen hund. Men till Skellefteå, då man inge mycket packning behöver så ryms en till hund.


Så, what say you? Någon som vill hänka?


Kommentera här på bloggen, eller maila camilla__b@hotmail.com



Av Camilla Boström - 2 augusti 2009 20:34


Jag har ju anmält Niro till lydnadstävlingen nästa vecka, det var tänkt som vår debut. Men då jag missat att det skulle vara samma helg som Ceasars dop så missar vi det. Jag åker ner till Iggesund istället hela helgen. Det ska bli väldigt trevligt :)

Debuten får vi ta en annan gång helt enkelt.


Nu har jag bara 2 pass kvar på hotellet, sen är jag ledig fram till jag börjar på nyjobbet. Ska bli skönt att vara lite ledig ett tag, men jag längtar ändå till nya stället. Spännande att börja med nåt nytt.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards