Camillas la la land

Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Tävling på klubben hela dagen

Av Camilla Boström - 26 april 2009 22:25

Allt verkade fungera bra på dagens tävling. Glatt humör och duktiga hundar! Jag ropade "som vanligt" 1:an och det gick riktigt bra. Dock började det snurra i huvudet på mig där vid hund nr 17-18, så på läggandet då föraren hade vänt upp och väntade på att få gå tillbaka då började jag säga "momentet slut" istället för "gå tillbaka till hunden"!! Men jag fann mig fort och rättade till mig själv. Nån småmiss till lyckades jag nog med, men iöverlag tyckte jag det funkade riktigt bra. Platsliggningen gick helt suveränt för de allra flesta hundar, vi la 7+6+6, och såvitt jag kan komma ihåg var det bara 1 hund som satte sig upp. Så ingen popcorn-effekt denhär gången.


Hade med mig kameran och hann ta några bilder, dock inte så många... Det som är lite tråkigt är att åskådarplatserna är så långt ifrån plan, så jag var tvungen att använda full zoom och då blir det riktigt svårt att hålla kameran stilla. Jag skakar så jäkla mycket då jag fotar... "kaggerhent" som man säger.

 
 
Ingen bild

Adaktjejerna

28 april 2009 17:33

Oj vilka fina bilder !!
Visst är det Carinas Spot på bilden?
Roligt att ses i helgen och att vi fick träffa Niroponken också..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Boström - 22 augusti 2012 17:00


Som älskar vatten...     Och snö...               Som lärt sig att plocka upp saker och byta med matte lönar sig...                     ...

Av Camilla Boström - 12 mars 2012 20:47

Njå. Ikväll har jag gått igenom SBKs Tävlingskalender, SBK-utställningskalender och SKK-utställningskalender. Jäklar i min låda vad Niro ska få vänstervarva å spåra å lyda hela våren/sommaren/hösten. Så mycket han bara vill :) Jag har tänkt mig hela ...

Av Camilla Boström - 1 februari 2012 22:35

Eller klagobloggen? Njå, så jag är förkyld... Jag blir som en karl då jag blir förkyld. Allt är fel.   * Näsan rinner men är samtidigt täpp * Sår runt näsan på grund av allt snytande * En konstant huvudvärk * Ont i halsen, hosta som varie...

Av Camilla Boström - 26 januari 2012 21:02

Har jag inte mycket till övers för. Hands off och ingen vill ta något ansvar. Sjuka människor slussas vidare till "någon annan" och istället för att fångas upp av denna Någon så ramlar den sjuka mellan stolarna och står där ensam och hjälplös. Om man...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards