Camillas la la land

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Camilla Boström - 14 januari 2012 23:40

Det blir lite svårt att hantera. Tråkiga saker händer för bra människor och det är väldigt lite man kan göra för att förhindra eller förbättra. För många av mina nära och kära har 2011 varit ett år dom gärna lämnar bakom sig och ser med stora förhoppningar fram emot 2012. För min del känns det också som en bra tanke.

Eftersom det här med att hitta en respektive, en bättre hälft, en pojkvän verkar vara dömt att misslyckas så får jag hitta på nåt annat. Jag skaffar mig en till hund. Ja, så får det bli. 2012 kommer en till hund att förgylla (eller valpförpesta) mitt liv. Vem, vad, hur, när är inte bestämt utan än så länge finns bara planer och förhoppningar. Men jag håller tummar :)

Hur Niro skulle reagera på en lillebror/syster vet jag inte riktigt. Eller jo, han kommer förmodligen älska det ungefär lika mycket som jag. Så länge han får ha sin sida av sängen för sig själv och sitt obligatoriska morgonmys med mig så är nog allt lugnt.


Idag tog vi en tur ut till Gläntan tillsammans med Ingela & Cuda. Tyvärr hann det börja skymma men det var otroligt vackert med solnedgången och en brinnande himmel.



 







    


Jo just det... Långt mellan blogguppdateringarna!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards