Camillas la la land

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Camilla Boström - 22 augusti 2010 23:00

Jag har haft en lugn och skön helg. Flyttade hem till munksund iveckan och har nog inte förstått hur mycket jag saknat min egen lägenhet. Skönt att vara hemma iallafall.

Fredagkväll cyklade jag och Ingela in till stan tillsammans med hundarna. Med oss hade vi picknick och träningstillbehör. Så vi tränade lite lydnad, sen fikade och avslutade med lite mer träning . Det gick väldigt bra för mig och Niro, han höll huvudet uppe hela tiden och nosade ingenting!! Måste bli noll-tolerans på nosandet på klubbens gräsplaner från och med nu för Unge Herrn så han istället kan koncentrera sig på att träna!


  


Lördag... Hmm vad gjorde jag då? Sov länge, åkte sen på Loppis tillsammans med Fru Björk. Fyndade en T-shirt för 20:- och en kofta för 10: -. Najs!

Ingela köpte en blåbärspaj som vi tog med hem till mig och vi bjöd även in Katarina på kaffe och fika. Efter lite surr och mys kom vi på att vi skulle äta surströmming. Eller, för mig blev det kräftor istället.


Så på kvällen blev det surströmming och kräftkalas hemma hos Katarina. Mysigt värre!!


    


Dagen idag har jag sorterat foton och börjat sätta in i album. Herregud va kort man har. På kvällen var det styrelsemöte ute på klubben så jag var där och rapporterade från Tävlingssektorn.

Avslutade med en cykeltur runt Pitholm tillsammans med Ingela. 1 timme cyklade vi, undra hur långt det blev. När vi kom hem somnade då Niro ganska omgående, trött var han.


Nu är det dags att sova!! Skulle ju bli en tidig kväll ikväll, vad hände?!?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards