Camillas la la land

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Camilla Boström - 18 april 2010 11:14


Vaknade ganska så tidigt igår morse så jag rastade hunden och gav honom mat innan jag själv åt frukost och mös i soffan. Vid halv tolv mötte jag upp Ingela på stan och det var mer än ett halvår sen jag var på stan så länge. Jag hittade ett par snygga jeansleggings, en kjol, mascara och en ögonskugga, hårfärg, å lite annat småpyssel. En bra dag :)


Efter stan åkte jag förbi på jobbet och hjälpte till lite med pysslet i Black Box inför kvällens konsert med MONTY. Blev bjuden på middag innan jag sen åkte hem och vilade en stund. Niro hade blivit hämtad av mamma & pappa under tiden jag var på jobbet. Ingela kom hit halv 8 och vi tog en promenad till konsum och köpte lite lördagsgodis. Hämtade hem Niro påvägen hem. Väl hemma körde vi omgång 2 av slingor i mitt hår. Första omgången blev ganska så pippigula/orangea. Det blev bättre efter andra gången, men inte riktigt bra ändå. Vi får fortsätta sen.


Vid halv elva åkte jag tillbaka till Acusticum och kollade in förbandet "Katten och kompet". Dom var bra och charmiga.

Halv ett gick MONTY på, och det blev en jävligt bra konsert. Så himla charmig och härlig musik. Riktigt bra och hela publiken stod framme vid scen och dansade. Nästa klubb-kväll på Acusticum blir då Kristian Anttila kommer hit! Det kommer nog bli en jäkligt bra konsert det också. Det är bara så trist att folk inte har hittat dit. Entrén är 80 spänn för att se en konsert, dansa till superbra DJs, parta, hänga i baren och allt i jäkligt schysta lokaler. Inget sunkigt inrökt å äckligt Kalles...


Mycket nöjd över min lördag iallafall. Det blir nog en bra söndag också skulle jag tro :)


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards