Camillas la la land

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

LP 1 Devarox DeNiro

Av Camilla Boström - 3 augusti 2010 22:41


Sista dagen i Dala-Floda så tävlade vi i Lydnads-ettan. Det resulterade i ett 1:a-pris och därmed fick Niro sitt LP1. ROLIGT!


Både jag och Niro var riktigt trötta efter 4 dagars intensivträning på lägret så man kan väl säga att ingen av oss var på topp på söndagsmorgonen. Men jag är så nöjd över Niros prestation ändå. Innan vi gick in på plan fick jag honom varken intresserad av kamplek eller godis. Joo, iofs så tog han en korvbit men inte sådär slukande och tiggande som han annars brukar.

Det var såååå tydligt att han var trött. Men han kämpade på ändå min lilleman.


Platsliggande: 10

Tandvisning: 9,5 (han kladdade lite väl mycket på domaren)

Linförighet: 7,5 Släpar bitvis, sega sättanden

Läggande: 6 Segt läggande, DK

Inkallande: 8,5 Dåligt tempo

Ställande: 8 DK

Apportering: 10

Hopp över hinder: 8 DK

Helhetsintryck: 8 Lite segt generellt


Summa: 165 poäng

1:a pris och en 3:e placering av 16 tävlande.


Det enda jag är lite fundersam på är vad jag gör för DK på ställandet. Vad jag minns så tror jag inte att jag hade nåt. Måste be någon kolla på oss då vi tränar, kan ju vara nåt med den där förbannade axeln som alltid vickas bakåt...



 
 
Emma, christian och hundar

Emma, christian och hundar

4 augusti 2010 11:11

WOW!!!!!
Jätte GRATTIS till LP1!
Som vanligt är det underbara bilder, du är en mästerfotograf!!
Hoppas att vi ses snart igen.
kram

http://htpp://connyochdoris.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

7 augusti 2010 22:41

Än en gång stort grattis!
kram

http://www.tigra.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Boström - 22 augusti 2012 17:00


Som älskar vatten...     Och snö...               Som lärt sig att plocka upp saker och byta med matte lönar sig...                     ...

Av Camilla Boström - 12 mars 2012 20:47

Njå. Ikväll har jag gått igenom SBKs Tävlingskalender, SBK-utställningskalender och SKK-utställningskalender. Jäklar i min låda vad Niro ska få vänstervarva å spåra å lyda hela våren/sommaren/hösten. Så mycket han bara vill :) Jag har tänkt mig hela ...

Av Camilla Boström - 1 februari 2012 22:35

Eller klagobloggen? Njå, så jag är förkyld... Jag blir som en karl då jag blir förkyld. Allt är fel.   * Näsan rinner men är samtidigt täpp * Sår runt näsan på grund av allt snytande * En konstant huvudvärk * Ont i halsen, hosta som varie...

Av Camilla Boström - 26 januari 2012 21:02

Har jag inte mycket till övers för. Hands off och ingen vill ta något ansvar. Sjuka människor slussas vidare till "någon annan" och istället för att fångas upp av denna Någon så ramlar den sjuka mellan stolarna och står där ensam och hjälplös. Om man...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards