Camillas la la land

Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Rottweiler = knähund!

Av Camilla Boström - 15 mars 2010 21:07


Japp det är så sant som det är sagt! Niro är en knähund. Helt klart. Å vem kan säga att han inte ryms? Jag tycker dom ser ut att ha det ganska mysigt, Niro och hans mormor.

  




 
 
Ingen bild

Fru Björk/ Cuda

15 mars 2010 21:14

Liten å nätt, som en pudel fast lite grovt nosparti :)

 
Anna Kantana

Anna Kantana

15 mars 2010 21:20

Är så härligt med stora hundar som tro att de är knähundar :D

http://annakatana.devote.se

 
Jessica å Duke

Jessica å Duke

15 mars 2010 23:24

Åh! Så skulle Duken oxå göra om han fick komma upp i soffan. Dock brukar han komma och lägga sig så gott det går i knäet om man sätter sig på golvet när han tuggar ben... Resultatet? Ja, gap och ben får plats, resten får ligga utanför :)

http://www.duke.bloggagratis.se

 
Emma och hundarna

Emma och hundarna

17 mars 2010 08:14

Men åh så söt han är!
Jag misstänker att du och Niro ska ut på tävlingsbarnorna i helgen ( tyckte jag kunde utläsa det av en kommentar i bloggen), vill bara säga att vi håller alla tummarna vi kan. Det kommer att gå "skit" bra, det vi säkra på.
Kramar

http://connyochdoris.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Boström - 22 augusti 2012 17:00


Som älskar vatten...     Och snö...               Som lärt sig att plocka upp saker och byta med matte lönar sig...                     ...

Av Camilla Boström - 12 mars 2012 20:47

Njå. Ikväll har jag gått igenom SBKs Tävlingskalender, SBK-utställningskalender och SKK-utställningskalender. Jäklar i min låda vad Niro ska få vänstervarva å spåra å lyda hela våren/sommaren/hösten. Så mycket han bara vill :) Jag har tänkt mig hela ...

Av Camilla Boström - 1 februari 2012 22:35

Eller klagobloggen? Njå, så jag är förkyld... Jag blir som en karl då jag blir förkyld. Allt är fel.   * Näsan rinner men är samtidigt täpp * Sår runt näsan på grund av allt snytande * En konstant huvudvärk * Ont i halsen, hosta som varie...

Av Camilla Boström - 26 januari 2012 21:02

Har jag inte mycket till övers för. Hands off och ingen vill ta något ansvar. Sjuka människor slussas vidare till "någon annan" och istället för att fångas upp av denna Någon så ramlar den sjuka mellan stolarna och står där ensam och hjälplös. Om man...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards