Camillas la la land

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Camilla Boström - 26 februari 2010 17:52


Nu är det gjort. Ingen återvändo! Jag har anmält Niro och mig på två tävlingar här framöver. Jag blir nervös och får ont i magen bara jag tänker på det. Fy fan. Varför ska man vara så nervös? Man kan väl ta det som en rolig grej bara, testa och se vart vi står? Men neeej, här ska man vara tävlingsmänniska och vill ju göra bra ifrån sig. Jag hoppas bara att jag inte är så nervös att jag inte kan kommunicera med Niro som vanligt utan börjar göra konstiga handtecken och säga fel kommando.

 

Jag har ju aldrig tävlat en egen hund. Tävlade ju Börge för några år sen, men han kunde ju redan alla moment. Börge & Jessica tävlade ju redan i flera bruksgrenar så jag behövde inte lära honom nåt själv. Bara träna "ihop" oss lite. Kan liksom inte ta åt mig något cred för att det gick bra med honom :) 

 

Det känns mycket mer nervöst med egen hund. Fy fan...

 

Ändå vågar jag hoppas på att det kommer gå ganska bra! Jag vet ju att han kan då vi är synkade. Det är det där med koncentrationen vi kan ha problem med. 

 

Jaja, vi får träna på och hoppas på det bästa! Det SKA gå bra!

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards