Camillas la la land

Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Camilla Boström - 30 juli 2009 20:33


Åkte till grannstaden i norr idag för att handla mig nå skor, ett par svarta som jag kan ha som arbetsskor... Dock kom jag hem med två par vita istället. Vet inte riktigt vart det gick fel, men när jag väl börjat prova och titta runt så blev jag som besatt av alla skor! Jaja, ett av paren jag hittade ska jag nog ha på Ceasars dop nästa helg. Det blir nog bra tror jag.


När jag kom hem från Luleå packade jag med mig vatten (utan bubblor till Niro, och med bubblor och hallonsmak åt mig), vindruvor och några kakor. Tog även med mig boken jag läser nu.

Niro och jag traskade ner till kärleksstigen och hittade oss en ledig strand  och tog plats. Han pysslade på i vattnet å jag läste bok och åt vindruvor. Efter ett tag kom en amerikansk-svensk familj och frågade om de kunde vara med oss på våran strand. Jamenvisst. Dottern i familjen (typ 10 år) frågade snällt om hon fick leka med Niro i vattnet så dom plaskade på där ett tag tillsammans. Föräldrarna förklarade att dom själva hade haft stora hundar till för nåt år sen, så dom var alla hundvana. När hela familjen gick ut för att doppa sig så fick Niro följa med å simma. Det var uppskattat. Men efter en stund kom han in till mig igen, å då följde jag med ut å doppade mig också. När familjen hade badat klart så åkte dom iväg och vi fick stranden för oss själva igen :)


Ingela & Cuda kom till oss på kvällen och hade med sig middag. Mumsfillibabba! Nu blir det nog en film å lite mys tror jag.


Hörs!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards