Camillas la la land

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Camilla Boström - 27 juli 2009 21:13

Den här sommaren har jag jobbat 7 helger. Känns ganska trist faktiskt. Inte för att jag är någon partyprinsessa å vill ut varje helg, utan mer för att jag saknar att åka ut på klubben på helgerna och träna hund och umgås.


Men snart är sommaren slut! Så skönt! Och med sommarens slut kommer jobbstarten på nya jobbet. Jag längtar! Ska bli så spännande att börja med något nytt. Jag kommer sakna några av kollegorna här på hotellet, det är då säkert. Men vissa saker kommer jag inte sakna, och vändskiften är en av de grejerna! Fy fan för det.


Jag har inte så mycket annat att berätta. Inga nya bilder. Kameran följer med mindre och mindre. Tror det hänger på att jag inte har någon inspiration att sitta vid datorn och redigera bilderna, å då blir det att jag inte ens tar med mig kameran ut.


Fast jag har en foto-idé. Jag behöver bara en "modell", någon som är villig att klä upp/ut sig, sminka sig lite väl mycket och posa och klättra lite som jag vill och kräver. Tänker mig något i ett träd, så personen kan behöva vara villig att klättra i ett träd. Någon som känner sig manad och villig? Jag kan inte garantera några häftiga bilder, men jag vill iallafall testa.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards