Camillas la la land

Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Camilla Boström - 27 juni 2009 19:35


I dag packade jag och Ingela ihop oss själva och hundarna i min bil och styrde kosan söderut. Till Tåme och Katarina mfl. Vi har hela dagen bara myst, surrat och snackat, ätit gott, druckit kaffe & kall dryck, fikat paj, åkt båt och badat. Så himla härlig dag var det länge sen jag hade. Jag har bara myst och mått väl i trevligt sällskap.


Niro har simmat för första gången. Självmant. Han tvekade först, men jag peppade på honom och tillsist så vågade han sig ut länge än vad han bottnade och simmade säkert 10 meter iallafall. Jag böt om till baddräkt och hoppade i plurret och det var SÅÅÅ jäkla skönt! Jag hade kunnat simma på där i flera timmar. Nackdelen är att jag nu sitter här med illröda axlar som bränner sådär lagomt...


 Ingela, Pernilla & pudlarna fick åka båt först.


 Vi hade så tur så vi fick åka båt med Katarina & Pernillas föräldrar, men alla människor och hundar rymdes inte samtidigt. Först åkte pudlarna tillsammans med Ingela & Pernilla, sen åkte Niro & jag tillsammans med Katarina & Indra. Det var så svalkande och skönt, Niro verkar också gilla havet. Han stod då som värsta Titanic-stjärnan längst fram i fören och vindade i luften och såg ut och njuta.


Paj ser gott ut...En kall handduk är bra då Niro är så himla värmekänslig...



 Det var en väldigt trevlig dag, det gör jag gärna om! Tack för att vi fick följa med!




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards