Camillas la la land

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Camilla Boström - 13 maj 2009 23:58

    Fy vad jag är leds på några av mina grannar...  Eller rättare sagt dom på 3:e våningen. Tror jag har berättat tidigare om dom.  De hade en period där runt valborgs, några veckor innan och några veckor efter. Då sköt de raketer från sin balkong. Å inga sånna dära som bara låter som en fis, utan riktiga jäkla raketer med en jäkla smäll. Sena kvällar & mitt i natten kunde de fyra av några smällare.  Det tog några gånger innan jag hann se att det faktiskt kom därifrån. När jag fått det bekräftat så ringde jag faktiskt till vaktbolaget och bad dem komma hit å styra upp det hela litegrann. Då slutade de för den natten, men några dagar senare så började de om.  Nu har det då iallafall varit tyst ca 1 vecka.    Sen har det kastats ut matrester på gräsmattan. Kommer inte ihåg vad det första var, men sen dök det iallafall upp 2-3 hamburgare med bröd, ost och dressing. Najs. Niro fick ju en väldigt stor dragning ditåt varje gång vi gick förbi. Nu för någon dag sen så hade de ätit kräftor, och verkat finna det nödvändigt att slänga resterna rakt ut på gräsmattan...     Jag kan ju se till så inte Niro kommer åt deras matrester, men vid kl 03-04 på morgonen så inträffar något mindre roligt!! MÅS-JÄVLARNA har slagsmål över resterna! FY FAN vad dom skriker och lever om...    Fiskmåsjävel      

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards