Camillas la la land

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Camilla Boström - 4 mars 2009 18:13

Idag har jag åter vandrat i korridorerna på min gamla gymnasieskola. Vi intog ett kemilabb på Labratoriegränd med lite spänning inför vad dagen skulle medföra. Eftersom alla elever har Sportlov den här veckan så får Komvux låna Strömbackas lokaler för sånt som de själva inte har. Tex kemilabb.




Det var LÄNGE sen jag behövde använda mitt hjärtkontor såhär mycket. Vi har grubblat, funderat, räknat och analyserat hela dagen. I slutet av dagen var jag så trött i huvudet, på ett sånt där härligt sätt... Det märks att jag i vardagen inte är van att använda huvudet såhär mycket. Men det kändes jättebra att lufta hjärncellerna lite :)


Sen kändes det lite kul att gå omkring med en vit labbrock & skyddsglasögon och konversera om viktiga saker som syror, atomer och elektroner. Jag och min labbpartner kände oss iallafall väldigt nöjda vid dagens slut. Vi får se hur det går på kemiprovet nästa vecka... Oj oj oj...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards