Camillas la la land

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Camilla Boström - 6 februari 2009 22:15


Lillskiten Max, min brorson & gudson är alltså 1 år gammal... Hur gick det till? Hur fort har inte tiden gått?!?! Det var ju nyss som han var sååå liten, å nu både går och springer han omkring som en vild liten kille gör.

Mycket märkligt, jag glömde ta med mig kameran till kalaset! Den brukar ju hänga med överallt... Jaja, svägerskan tog massor med kort, så jag får väl be henne om några kopior.

Av Camilla Boström - 6 februari 2009 15:00

Det har jag gjort idag, och fick hjälp av mamma. Jag hatar verkligen att diska, så hon tog tag i den delen. På nåt konstigt sätt så lyckas alltid disken växa på bänken, även om jag tycker att jag håller efter. Men sen når det en gräns då jag bara låter disken stå å bli ännu äckligare! Usch!


Hade även bokat tvättstugan igårkväll, å då var det inte bokat nåt på hela dagen! Så jag trodde att jag skulle kunna knipa åt mig en dubbeltid så tvätten hade fått torka ordentligt i torkrummet å så jag hade kunnat tvätta sängkläder & min täckdress. Men då jag kom till tvättstugan såg jag att någon hade bokat tiden efter min, så då fick jag bara en vanligt 3-timmars. Jaja, hann med ganska mycket iallafall. Men som vanligt så hann inte allt torka så nu har jag likt förbannat en massa rentvätt som hänger överallt på galgar å torkar... Bokade även tid imorgon, då ska jag passa på med sängkläder & handukar å andra större saker.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards