Camillas la la land

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Camilla Boström - 27 december 2009 20:36


Det blev en lugn julafton hemma hos mormor. Det var jag, pappa, mormor, farfar, Barbro & Ingvar. Mamma jobbade till kl 21, bror med familj var hos svägerskans sida och kusinerna firade på sina håll. Vi åt god mat och pratade. Jimmy & hans tjej Alex kom förbi några timmar och vi öppnade julklappar.

Det blev en tidig avslutning och alla åkte vid 20,30. Jag och pappa stannade tills mamma kom strax efter kl 21. Mamma öppnade ett paket och åt en liten kvällsvickning, sen åkte vi också hem efter 22.


I våran släkt firar vi jul i dagarna 2 dom år vi inte firat tillsammans på julafton. Så på juldagen träffades vi hemma hos moster Annica där vi åt julmatsrester och även en grekisk pytt med fläskfile å annat gott.


Vi var totalt 15 pers tror jag. Vi öppnade julklappar och surrade och umgicks. Mycket trevligt.


Det verkar som att jag måste ha varit väldigt snäll, för jag fick otroligt fina julklappar! Visst, några hade jag pekat ut själv då fotosakerna jag vill ha är lite svåra att få rätt. Så jag fick en fjärrutlösare till kameran, ett kamerastativ och en reflexskärm för porträttfotografering. Sen fick jag en utomhustermometer, sockar, en fotokalender med syskonbarnen, handkräm, pengar och säkert något mer som jag inte kommer ihåg just nu... Jag är iallafall supernöjd och glad! Tusen tack!!



 






     




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards