Camillas la la land

Alla inlägg under september 2009

Av Camilla Boström - 16 september 2009 12:55

Han lekte sig igenom banan, hade jätteskoj och charmade alla inkl beskrivaren och testledaren.


Jag återkommer inom kort med hans resultat, och sen ska jag försöka få upp filmen med MH:t på youtube så jag kan länka till det. Jag kan iallafall säga att jag är så stolt och nöjd över min prins. Han betedde sig i princip precis som jag trodde. Glad och social, inga problem med hanteringen eller leken. Han är inte den tuffaste av tuffa, utan litar väldigt mycket på mig och överlåter farligheter till mig.


DUKTIG KILLE! Å gullig som få :)


  

Av Camilla Boström - 4 september 2009 18:44


Nu har första veckan gått, och jag är mycket nöjd med min nya arbetsplats. Har haft jätteskoj hela veckan. Det är väldigt mycket att lära sig med olika system å andra viktiga saker, men än så länge så går det väldigt bra. Eftersom jag har så pass lång introduktionsperiod så kan vi ändå ta det lugn och jag kan sitta med en sak åt gången och pröva mig fram. Känns jättebra.


Jag har dock inte hunnit med nånting annat! Har jobbat på dagarna å sen haft kurs på klubben å sen möten de andra kvällarna. Så det har blivit sena kvällar och tidiga morgnar. Niro lyfter inte ens på huvudet då jag stiger upp kl 6, han sover vidare. Så jag hinner duscha å göra mig klar innan han ens orkar palla sig ut ur sovrummet. När han vaknat till liv går vi ut och går sen får han frukost innan jag åker. Funkar bra, men jag är inte riktigt igång med morgonrutinerna så allt rinner på som det ska.


Inga planer är gjorda för helgen, förutom att vi ska ha Cuda-besök imorgonkväll. Det blir mysigt!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards