Camillas la la land

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Camilla Boström - 3 juli 2009 20:40


Det ligger där och gnager.. Samvetet. Jag har massor med bilder som bara ligger och väntar på att bli redigerade men det tar emot. Det som jag prioriterar är lägerbilderna sen i maj(!!!!) som slutdelen med porträtten inte är klara. Jag blir irriterad på mig själv då jag inte orkar ta tag i det, det är ju bara en bråkdel av bilderna kvar då jag tänker på hur många hundratals bilder jag redan har avklarat... Men det är som dom där sista bilderna som är jobbigast. Sen har jag uppdaterat till Photoshop CS4, som jag inte är så bekant med och då tar det längre tid och jag tappar flytet. IRRI IRRI IRRI är vad jag blir på mig själv. Vet ju att det är folk som väntar och som gärna vill se alla bilderna.


Men kanske blir det regn snart, då kanske jag ids sitta vid datorn en längre stund. Jag har slutat att ta med mig kamerna då jag är ute, för jag ids inte ens tänka p att jag måste ladda ur bilderna till datorn och sätta mig ner och redigera och gå igenom...


Skämmes Camilla!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards