Camillas la la land

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Camilla Boström - 1 juli 2009 18:36


Jag var på anställningsintervju i måndags. Det kändes jättebra, och slutade med att de hälsade mig välkommen till gänget. Den 25/8 börjar jag, då ska vi till att börja med skriva papper osv.

Jobbet är en receptionstjänst på Studio Acusticum. De har många idéer på att förändra och förbättra receptionen och möjligheterna är väldigt stora. De berättade om vad Acusticum är och gör, ni som inte är från Piteå kan läsa mer på www.studioacusticum.com


Jag känner mig SÅ taggad att börja på något nytt. Utvecklas, ansvara, lära! Jag är redo för en förändring. Ska bli riktigt spännande och roligt. Å bara fördelarna att veta vad jag ska göra, få rutiner och lite struktur på livet igen. Jag är nog en sån som mår bra av lite rutiner, speciellt morgonrutiner så jag påbörjar dagen på ett bra sätt.


Det kommer bli en spännande höst! Jag längtar!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards