Camillas la la land

Alla inlägg under juni 2009

Av Camilla Boström - 18 juni 2009 01:06



Dags att krama kudden! Först ska jag bara krama Niro!


Trötter... 



Av Camilla Boström - 17 juni 2009 23:10


Idag har appellgruppen, eller delar av den, gjort vårt arbete på klubben. Vi har rensat ur vedbodan för att göra plats för olika grejer som ska in dit. HELA golvet var fullt med några dm med vedbråte. En spark, isolering, spårpinnar, järngrejjer, hö och annat bråte... Det var bara Vickan, Karin och jag så vi höll på i närmare 3 timmar med att röja och kasta allt bråte. Ganska tungt arbete på 3 pers och det känns redan i ryggen. Emma (min kusin) åkte med mig ut på klubben och hon hjälpte till litegrann också, å det var tur det! Jag hade bakat rabarberpaj och bjöd på, det var nog uppskattat efter det hårda arbetet.

Totalt tror jag att vi gjorde tre vädor med 2 fulla soptunnor, massor med säckar och skottkärror till konteinern. Men det blev TOMT och ganska fint (så fint det nu kan bli i en vedbod) och vi kände oss nöjda med arbetet. Dock måste dit något typ av golv, för det dammar nåt jävulusiskt där inne från jordgolvet. Men det tar vi någon annan dag...



Av Camilla Boström - 16 juni 2009 23:41




Är det bara jag som längtar efter vintern?



Av Camilla Boström - 16 juni 2009 21:32


Här händer inte så mycket för tillfället...


Inspirationen att skriva har som försvunnit tillfälligt.

Jag återkommer om något dyker upp.

Av Camilla Boström - 15 juni 2009 07:55


Efter helgens nattarbete hade jag sett fram emot en LÅNG sovmorgon idag. Men som vanligt så är inte jag och mina grannar överens om mina sovplaner. Så i morse bestämde sig grannen i lägenheten ovanför mig att kl 7 på morgonen är en bra tid för att börja renovera lägenheten. De började med att (vad jag tror) slita lös lister och sen slipa golvet. Roligt för han att få fint hemma, men inte lika roligt för mig som vill sova!!


Jag funderar allvarligt på att flytta in i mamma & pappas hus medans de är på husbils-semester. Sitta husvakt och slippa grannarna from hell i 2 veckor. Ska fundera på saken, men just nu känns det väldigt lockande!

Av Camilla Boström - 12 juni 2009 17:43

Idag tog min kusin Jenny studenten.

GRATTIS!


 









Av Camilla Boström - 10 juni 2009 23:37


En stackars pippi-unge besökte mig och Niro idag. Jag tror att den först flög in i sovrumsfönstret och blev lite yr i skallen. Sen satt den på bron och pep och pep! Förmodligen hade stackaren blivit utsparkad från boet... Han satt där helt orörlig så jag gick in och hämtade kameran och smög mig närmare. Jag fick komma riktigt nära, å då blev jag lite orolig! Var han jätteskadad eller bara "huvujör"? Tillsist så petade jag till den å då flög han äntligen iväg, lite vingligt och pipande, men han flög iallafall iväg.


 




Av Camilla Boström - 9 juni 2009 15:09



 Devarox DeNiro

HD A, ED 0!!!!



Världens bästa Niro!!



Helt jäkla FRI!!! Så underbart skönt att läsa på det där pappret från SKK..


Sen är ju inte allt en dans på rosor för det. Vi har ju fortfarande tassarna och inflammationen i vänster armbåge att oroa oss för. Nu har han ju fått 2 omgångar kortisoninjektioner i de tår som är onormala (sesamoiderna). Sen har han fått 1 omgång injektioner i armbågarna (inte i själva leden dock). Han är fortfarande i mycket fin form, glad och allert och haltar nästan ingenting. Han är aningen oren i steget på vänster fram, men det är nästan bara jag som ser det. Jag har ju blivit lite skadad av att titta på hans steg och analysera och jämföra så jag ser ju minsta lilla förändring i hans rörelser.


Vi ska på återbesök 24/6, då kommer nog nya bilder att tas på tårna och ev armbågarna för att se om läget har förändrats. Håll tummarna för att allt har läkt tills dess!!!




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards