Camillas la la land

Direktlänk till inlägg 18 juni 2009

Så himla roligt är det inte...

Av Camilla Boström - 18 juni 2009 11:47


 



 Att tvätta alltså. Igårkväll tvättade jag 2 maskiner, sen i morse 4 st till. ÄNDÅ har jag kvar 2 st IKEA-påsar med smutstvätt som jag måste ta någon annan dag. Vart i hela fridens dagar kommer all tvätt ifrån?!? För varje gång jag ska klä på mig så "har jag inget att ta på mig"... ÄVEN då jag har nytvättat. Så inte vet jag, men är det någon som smyger in och lämnar sin smutstvätt i min tvättkorg???


 
 
Ingen bild

Erika

18 juni 2009 17:53

Jag tror att din "någon" är hos oss och härjar också... Fattar inte hur det går till! Och alla jäkla udda-sockar - ÄTER maskinen upp den ena eller? Irriterande.

Jag har btw en härlig tvättarkväll ivkäll... Tjohoo så kul. :/

 
Ingen bild

Anna & Basse

18 juni 2009 23:28

SHIT!! Har du kommit på mig redan?? Trodde jag skulle kunna "beema" över min tvätt till dig länge till, attans att du är så uppmärksam hela tiden :P
Och Niro är sååå söt med sin lilla tunga som ploppar ut :P Pussa och krama om honom från oss och ha en skön midsommar :)

 
Jenny med bihang.

Jenny med bihang.

19 juni 2009 15:21

Trevlig midsommar !! Och hm ja, jag tror du är den enda som vill ha vinter just nu !!
KRAM !!.

http://JCarpeDiem.blogg.se

 
Åsa

Åsa

19 juni 2009 21:24

Hallå i stugan!
Härligt att höra att det är fler än jag som jämt har fullt i tvättkorgen... Jag tycker inte att jag gör annat än tvättar, och jag tycker verkligen att det är såå trist :-( Jag brukar iof ha det som argument till mig själv när jag handlar nya kläder... Det är ju bra att ha lite att ta av, eller hur??

GLAD MIDSOMMAR önskar vi er! Dollie hälsar brorsan med en stor puss!

kram Åsa

http://www.devarox.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Boström - 22 augusti 2012 17:00


Som älskar vatten...     Och snö...               Som lärt sig att plocka upp saker och byta med matte lönar sig...                     ...

Av Camilla Boström - 12 mars 2012 20:47

Njå. Ikväll har jag gått igenom SBKs Tävlingskalender, SBK-utställningskalender och SKK-utställningskalender. Jäklar i min låda vad Niro ska få vänstervarva å spåra å lyda hela våren/sommaren/hösten. Så mycket han bara vill :) Jag har tänkt mig hela ...

Av Camilla Boström - 1 februari 2012 22:35

Eller klagobloggen? Njå, så jag är förkyld... Jag blir som en karl då jag blir förkyld. Allt är fel.   * Näsan rinner men är samtidigt täpp * Sår runt näsan på grund av allt snytande * En konstant huvudvärk * Ont i halsen, hosta som varie...

Av Camilla Boström - 26 januari 2012 21:02

Har jag inte mycket till övers för. Hands off och ingen vill ta något ansvar. Sjuka människor slussas vidare till "någon annan" och istället för att fångas upp av denna Någon så ramlar den sjuka mellan stolarna och står där ensam och hjälplös. Om man...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards