Camillas la la land

Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Nu är vi hemma!!

Av Camilla Boström - 26 maj 2009 16:05

Back in Piteå! Borta bra men hemma bäst, eller hur är det?


Lägret har iallafall varit HELT suveränt! Jag har fått massor med träningstips och motivation, roliga idéer och lösningar. Vi bodde på ett superfint ställe, ett naturvårdsområde med får, kossor, gäss massvis med kaniner osv. Precis vi Hjälmarens strand så havsutsikt hade vi från fönstret. Lägergården Team D & D hade hyrt fungerade ypperligt för ändamålet. Jag tror det var ca 25 rottisar + några "utbölingar" och det fungerade väldigt bra. Lugnt och städat och ytterst lite gruff. Hundar som satt i bilarna i väntan på att åka ut i skogen kunde väl skälla lite, men inomhus var det väldigt lugnt och tyst.


Åsa & Frida har gjort ett helt SUVERÄNT jobb med mat-planering, scoutning av platsen för gruppernas träningsområden (spår, sök & lydnad). De hade tänkt på ALLT inkl tvål och toalettpapper till alla WC. Bättre genomfört läger kan man inte få! Speciellt då man tänker på att de har varit ensamma med allt planerande, ingen "kommitte" som suttit och planerat & arrangerat!


Som ni kanske förstår så hade jag kameran med mig, och den har gått varm kan jag lova. På hemresan satt jag och gick igenom och raderade bilder som var under medel i kvalité och då jag var klar var jag nere på ca 800 bilder. Å då är det ju mest bilder på lydnadsgruppen där jag höll till. Hoppas att någon i spår/sökgrupperna har fotat så man får se vad de höll på med?!


Min dator bestämde sig för att gå sönder dagen innan jag åkte iväg på lägret. Så för tillfället är jag helt datorlös. Sitter nu hemma och mamma och lånar hennes för att skriva lite här. Detta innebär att ni (och jag själv för den delen) spänt får vänta tills jag får datorn fixad eller på annat sätt får tillgång till en dator innan bilderna kan läggas in och gås igenom. Irriterande!!!


Jaja, kanske någon annan av lägerdeltagarna har några bilder att visa upp så länge? Jag vill ju SEEEE!!


 
 
Annelie

Annelie

27 maj 2009 09:24

nu får du skynda och fixa dator så vi får se bilder :)
kram

http://www.tigra.se

 
FRida

FRida

28 maj 2009 21:43

Men ååååååååååååååhhhhhhhhhh, jag vill ju också seeeeeeeeeeee!!!!!
/#¤&%¤&/%#(/& för trasiga datorer!

Det var jättekul att träffa dig och supersöte Niro igen! Han är så jädrans trevlig! Bra jobbat, Camilla! :-)
Nu håller jag alla mina tummar för er .

Kram Frida

PS Och hoppas såklart att du är datorburen igen inom en snar framtid ;-)

http://www.deveritas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Boström - 22 augusti 2012 17:00


Som älskar vatten...     Och snö...               Som lärt sig att plocka upp saker och byta med matte lönar sig...                     ...

Av Camilla Boström - 12 mars 2012 20:47

Njå. Ikväll har jag gått igenom SBKs Tävlingskalender, SBK-utställningskalender och SKK-utställningskalender. Jäklar i min låda vad Niro ska få vänstervarva å spåra å lyda hela våren/sommaren/hösten. Så mycket han bara vill :) Jag har tänkt mig hela ...

Av Camilla Boström - 1 februari 2012 22:35

Eller klagobloggen? Njå, så jag är förkyld... Jag blir som en karl då jag blir förkyld. Allt är fel.   * Näsan rinner men är samtidigt täpp * Sår runt näsan på grund av allt snytande * En konstant huvudvärk * Ont i halsen, hosta som varie...

Av Camilla Boström - 26 januari 2012 21:02

Har jag inte mycket till övers för. Hands off och ingen vill ta något ansvar. Sjuka människor slussas vidare till "någon annan" och istället för att fångas upp av denna Någon så ramlar den sjuka mellan stolarna och står där ensam och hjälplös. Om man...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards