Camillas la la land

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Camilla Boström - 16 maj 2009 14:07

 Niro har inatt övernattat hos sin älskade Cuda. Ganska direkt efter att jag lämnat honom hade han funnit sig tillrätta och fått en massa mys och gos med Ingela. Enligt rapporter hade natten förflutit bra, inget pip och oro utan lill-prinsen hade sovit hela natten. Själv hade jag en helt händelselös natt på hotellet... Alla gäster hade checkat in då jag kom kl 22, och förutom några gäster som kom upp då restaurangen stängde 23 så såg jag inte en enda person på hela natten. Jo, en gäst satt vid gästdatorn till ca 01.30, men sen knatade även han iväg på sitt rum.Det är så tråkigt då det inte finns så mycket att göra. Man blir så mycket mer trött och man känner sig ensammast i världen. Då är det mycket bättre då det är något typ av nöje på hotellet, då har man iallafall något att göra och lite folk runt omkring sig. Det känns så dumt att sitta och ingenting göra. Bara sitta av tiden och rulla tummarna är ju gode så långtråkigt. Inatt fanns det inte heller några lämnade bokningar man jag kunde pyssla med. Jaja, kanske blir det bättre inatt. Fast så kanske jag inte ska säga för då kanske hela helvetet brakar lös... Kom hem stax före 7.30 och sov till  11... Sen kunde jag inte sova nå mer. Men jag hoppas få några timmars sömn nu på eftermiddagen så jag orkar vara vaken inatt.   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards