Camillas la la land

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Camilla Boström - 5 maj 2009 18:09


Varje gång jag påbörjat ett inlägg så blir det bara klagobloggen nr 1... Så då raderar jag och loggar ut och tänker att jag skriver någon annan dag då allt känns lite lättare och bättre. Men den dagen verkar då inte komma. Det är fortfarande trist och eländigt i mitt hem. Inget jobb, inga pengar.


Å sånt vill ju ingen läsa om, så därför blir det inte så många inlägg. Jag har inte heller någon ork till att bege mig ut och fota. Fastän jag har flera idéer på grejer jag skulle vilja fota, så blir det inte.

GAAAAAHAAAAAAAAAAAAA!!!


Jag blir mer och mer apatisk och vissa dagar ids jag inte ens klä på mig. Det spelar ju ingen roll... Det gör ingen skillnad om jag stiger upp eller ej. Den där känslan av att inte behövas, den är fördjävlig. Jag vill ha ett jobb där jag behövs, där jag gör en skillnad. Där jag är saknad om jag är borta.




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards