Camillas la la land

Direktlänk till inlägg 24 april 2009

Niros födelsedag!

Av Camilla Boström - 24 april 2009 11:57


Gårdagen var nog en ganska bra dag enligt Niro. På förmiddagen så fick han bada på rehab i luleå, en favoritsyssla enligt honom. Det enda negativ är duschen före och efter. Han fick pussa lite på Rehab-Sara, vilket också är ett stort plus för honom.


Innan vi körde hem från Luleå stannade vi till på storheden i Luleå och jag köpte ett skrovmål till lunch. Inte nyttigt men det struntade jag i för tillfället. Det var soligt och varmt ute så jag öppnade bakluckan och grinden till Niros bur och satt där och åt tillsammans med honom. När jag satt mig tillrätta och dukat upp maten i knät så flyger påsen som jag tagit maten i iväg över parkeringen. Jag ställer ner formen med skrovmålet i buren brevid Niro, säger "inte röra" och springer iväg efter påsen. När jag kommer tillbaka sitter han stilla och inte ett pommesfrites hade han smakat. Duktig hund! När jag hade ätit halva så fick han resten, vilket han verkade tycka var mycket gott.


Vi åkte hem sen blev jag upphämtad av IBe och Cuda och åkte iväg och shoppade (eller tittade på då IBe gjorde det). När jag kom hem gick jag och Niro iväg till Moster och åt tårta. Självklart fick Niro lite tårta också + ett paket med massor leverpastej och ett annat med godis & en leksak.


Efter den här dagen trodde jag att jag skulle få springa ut och in med Niro hela natten, men han har inte ens blivit dålig i magen! Bra bra!


 
 
Ingen bild

Åsa

24 april 2009 16:51

Ha ha ha! Han verkar ha haft en händelserik "dagen efter". Dollie har varit helt utslagen efter firandet, sovit och snarkat högt! Otroligt fina bilder i bloggen, han är ju så vacker så vacker... (inte alls partisk ;-)) Snart ses vi!! Stor puss till världens finaste Niro! *smack*

Kram Åsa & mamma Bella & syster Dollie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Boström - 22 augusti 2012 17:00


Som älskar vatten...     Och snö...               Som lärt sig att plocka upp saker och byta med matte lönar sig...                     ...

Av Camilla Boström - 12 mars 2012 20:47

Njå. Ikväll har jag gått igenom SBKs Tävlingskalender, SBK-utställningskalender och SKK-utställningskalender. Jäklar i min låda vad Niro ska få vänstervarva å spåra å lyda hela våren/sommaren/hösten. Så mycket han bara vill :) Jag har tänkt mig hela ...

Av Camilla Boström - 1 februari 2012 22:35

Eller klagobloggen? Njå, så jag är förkyld... Jag blir som en karl då jag blir förkyld. Allt är fel.   * Näsan rinner men är samtidigt täpp * Sår runt näsan på grund av allt snytande * En konstant huvudvärk * Ont i halsen, hosta som varie...

Av Camilla Boström - 26 januari 2012 21:02

Har jag inte mycket till övers för. Hands off och ingen vill ta något ansvar. Sjuka människor slussas vidare till "någon annan" och istället för att fångas upp av denna Någon så ramlar den sjuka mellan stolarna och står där ensam och hjälplös. Om man...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards