Camillas la la land

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Camilla Boström - 24 april 2009 23:29


Började förmiddagen med ett CV-seminarium på arbetsförmedlingen. Fick några bra tankeställare på hur jag ska utforma ett bättre CV, vad jag missat att tag med och saker jag kanske borde stryka. Det tog bara 2 timmar och var gode intressant.


Sen åkte jag iväg och jobbade på hotellet. I helgen är det ju World Challenge i Innebandy och vi har nästan full beläggning. Väldigt roligt faktiskt att det är så mycket liv och rörelse i lokalerna. När jag jobbade i påsk var det så tomt och tyst överallt då t.o.m restaurangen haft stängt. Men idag var det full rulle hela skiftet. Att det sen var en hel del fina karlar i innebandylagen gör ju inget ;). Tiden går ju iallafal så mycket fortare då man har saker att göra hela skiftet, och det är mycket roligare. Ser fram emot att jobba igen imorgon, för det kommer nog vara minst lika mycket att göra då. Jag är inte en sån som gillar att sitta och pilla naveln och rulla tummarna på jobbet. Tiden går så oerhört långsamt då...



Av Camilla Boström - 24 april 2009 11:57


Gårdagen var nog en ganska bra dag enligt Niro. På förmiddagen så fick han bada på rehab i luleå, en favoritsyssla enligt honom. Det enda negativ är duschen före och efter. Han fick pussa lite på Rehab-Sara, vilket också är ett stort plus för honom.


Innan vi körde hem från Luleå stannade vi till på storheden i Luleå och jag köpte ett skrovmål till lunch. Inte nyttigt men det struntade jag i för tillfället. Det var soligt och varmt ute så jag öppnade bakluckan och grinden till Niros bur och satt där och åt tillsammans med honom. När jag satt mig tillrätta och dukat upp maten i knät så flyger påsen som jag tagit maten i iväg över parkeringen. Jag ställer ner formen med skrovmålet i buren brevid Niro, säger "inte röra" och springer iväg efter påsen. När jag kommer tillbaka sitter han stilla och inte ett pommesfrites hade han smakat. Duktig hund! När jag hade ätit halva så fick han resten, vilket han verkade tycka var mycket gott.


Vi åkte hem sen blev jag upphämtad av IBe och Cuda och åkte iväg och shoppade (eller tittade på då IBe gjorde det). När jag kom hem gick jag och Niro iväg till Moster och åt tårta. Självklart fick Niro lite tårta också + ett paket med massor leverpastej och ett annat med godis & en leksak.


Efter den här dagen trodde jag att jag skulle få springa ut och in med Niro hela natten, men han har inte ens blivit dålig i magen! Bra bra!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards