Camillas la la land

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Camilla Boström - 5 april 2009 23:35



 


 



 Jobbade hela natten i lördags. Det var nöjen på hotellet så jag lyckades hålla mig ganska så vaken ändå. Kom hem kl 07 och stupade direkt i säng. Niro fick stanna kvar hos Mams & Paps där han slapp ligga och sova halva dan. Men det blev inte att sova så länge, vaknade först vid 9 och var totalt förvirrad! Kunde inte minnas hur jag tagit mig hem, vart Niro var eller vilken tid på dygnet det var. Sen var jag så otroligt kissnödig så jag var tvungen att stiga upp... Så då piggnade jag ju till och hade svårt att somna om igen. Steg tillsist upp vid 11.30


Hämtade upp Niro, blev bjuden på lunch och ringde sen till Ingela. Vi bestämde att vi skulle åka och grilla. Mysigt och gott.

Jag lindade Niros framtassar så han skulle kunna springa lite lös, vilket han uppskattade väldigt mycket! Dock blev det ganska mycket pinn-gnagning och korvtiggning... Det blev ett par timmar ute i friska luften.

Då jag kom hem var jag helst slut, så krashade i soffan och här har jag suttit hela kvällen. Nu är det dags att gå och lägga sig.  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards