Camillas la la land

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Camilla Boström - 30 mars 2009 22:48


Nu har vi tränat 2 dagar i rad och jag är så nöjd med killen. Dock märks det att det är länge sen vi tränade, och tränade med andra ekipage. Han är VÄLDIGT lättstörd och intresserad av vad alla andra har för sig. Jobbigt, jobbigt. Det gick ändå bra de stunder han kunde koncentrera sig nog länge.


Framförgåendet var SÅÅ fint! Det har vi nog inte tränat på över 2 månader, och ändå satt det som en smäck. En av sträckorna blev han dock distraherad av Cuda och började vingla åt sidan mot henne, men då jag påminde honom "FÖRE" så räta han upp sig och fortsatte framåt.


I fria följet har jag så OTROLIGT svårt att hålla käft!! Fattar inte varför?!?! För så fort jag öppnar munnen så förväntar sig Niro sin belöning och tappar positionen. Lyckas jag dock hålla käft så går han mycket längre i position. Varför kan jag inte vara tyst i fria följet?!?!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards