Camillas la la land

Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

2009-03-29

Av Camilla Boström - 29 mars 2009 17:36


Jag börjar få så svårt att hitta på rubriker, så jag har börjat med att bara använda dagens datum. Känns enkelt så.


Niros fina tjänstetecken från Mach.nu har kommit!! På bilden ser det blått ut, men det är en djup fin Lila-färg, min favorit! Han är såå snygg i det, så nu väntar vi bara på att snön ska tina undan så vi kan börja med uppletande! ROOOLIGT!



 Idag har vi  varit till Ingela & Cuda å jag har hjälp till och klippa Cuda medans Niro har legat å klagat å haft tråkigt. Han fick iallafall ett ben och roade sig med. Han la sig i Cudas bädd, som förståeligt nog inte riktigt passar honom, men det struntade han högaktningsfullt i. Va gör det om några kroppsdelar hänger utanför?


 


Nu ska vi packa ihop oss och åka till ridhuset och träna lydnad för första gången på FLERA veckor!! Fy skämmes på oss.



 
 
Erika

Erika

29 mars 2009 20:50

Hahahaaa! Så söööt han är i lillbädden! :)

http://erikasharmoni.blogspot.com

 
Ingen bild

Adakligan

30 mars 2009 04:42

Tjusigt Tjh täcke med det kommer han att göra succe!!

 
Lisa

Lisa

30 mars 2009 17:27

Nice!!!

http://www.nogg.se/unnioccra

 
Ingen bild

C2

31 mars 2009 19:39

Tjänstetecknet var jättefint. Men han måste träna på att vika ihop sig om han ska fortsätta låna Cudas bädd ... Sötnosen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Boström - 22 augusti 2012 17:00


Som älskar vatten...     Och snö...               Som lärt sig att plocka upp saker och byta med matte lönar sig...                     ...

Av Camilla Boström - 12 mars 2012 20:47

Njå. Ikväll har jag gått igenom SBKs Tävlingskalender, SBK-utställningskalender och SKK-utställningskalender. Jäklar i min låda vad Niro ska få vänstervarva å spåra å lyda hela våren/sommaren/hösten. Så mycket han bara vill :) Jag har tänkt mig hela ...

Av Camilla Boström - 1 februari 2012 22:35

Eller klagobloggen? Njå, så jag är förkyld... Jag blir som en karl då jag blir förkyld. Allt är fel.   * Näsan rinner men är samtidigt täpp * Sår runt näsan på grund av allt snytande * En konstant huvudvärk * Ont i halsen, hosta som varie...

Av Camilla Boström - 26 januari 2012 21:02

Har jag inte mycket till övers för. Hands off och ingen vill ta något ansvar. Sjuka människor slussas vidare till "någon annan" och istället för att fångas upp av denna Någon så ramlar den sjuka mellan stolarna och står där ensam och hjälplös. Om man...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards