Camillas la la land

Direktlänk till inlägg 21 mars 2009

Tiden bara rusar...

Av Camilla Boström - 21 mars 2009 10:34


Jag hatar då jag inte hinner med saker jag tänkt. Fatta att 60 sekunder på en minut är alldeles för lite, och 24 timmar på ett dygn är ju bara ett kort litet ögonblick... Nä fy, jag behöver mer tid!! Nån som har lite till salu?


Tanken idag var att åka ut med Niro till klubben och fortsätta träna lite. Det lilla vi hann göra igår var såå roligt, det gick så bra! Jag har ju kommit på vad min stora akilleshäl är, och det är timingen på belöningen. Jag är oftast för sen, och det får ju sämre resultat. Där har klickern verkligen hjälpt mig! Då kan jag knipa igen käften på mig själv, vänta på tex rätt position och sen med ett klick markera precis när han gör rätt och sen ge belöning. Känns superbra! Jag borde ha en stor jäkla gråtejpsremsa över munnen på mig själv då jag tränar!


Sen ska jag åka till pappas garage och börja rensa upp loppisgrejerna och prismärka allt så det är lite ordning på grejerna då det är dags. Hoppas att ni bokar in lördag 28/3 för att komma på loppis på Nolia City Konferens!

 
 
Eva-Lena å Bella

Eva-Lena å Bella

23 mars 2009 14:38

hej ja visst är det enkelt med klickern,jag har precis samma problem som dig med att belöna vid rätt tidpunkt,och då blir det ju som det blir oxå.Vilken motivation jag fick igår av att skriva i ettan alltså.Så nu jäklar ska det tränas på hehe.Brände som sjutton i ansiktet mitt igår kväll,blev tvungen smörja in mig med efter sol alltså...Ha det gött!!

http://morezz.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Boström - 22 augusti 2012 17:00


Som älskar vatten...     Och snö...               Som lärt sig att plocka upp saker och byta med matte lönar sig...                     ...

Av Camilla Boström - 12 mars 2012 20:47

Njå. Ikväll har jag gått igenom SBKs Tävlingskalender, SBK-utställningskalender och SKK-utställningskalender. Jäklar i min låda vad Niro ska få vänstervarva å spåra å lyda hela våren/sommaren/hösten. Så mycket han bara vill :) Jag har tänkt mig hela ...

Av Camilla Boström - 1 februari 2012 22:35

Eller klagobloggen? Njå, så jag är förkyld... Jag blir som en karl då jag blir förkyld. Allt är fel.   * Näsan rinner men är samtidigt täpp * Sår runt näsan på grund av allt snytande * En konstant huvudvärk * Ont i halsen, hosta som varie...

Av Camilla Boström - 26 januari 2012 21:02

Har jag inte mycket till övers för. Hands off och ingen vill ta något ansvar. Sjuka människor slussas vidare till "någon annan" och istället för att fångas upp av denna Någon så ramlar den sjuka mellan stolarna och står där ensam och hjälplös. Om man...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards