Camillas la la land

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Camilla Boström - 21 mars 2009 19:19

Jag har ont hela kroppen av alla promenader på ISgator. Man får ju gå stel som en pinne och spänna varje muskel så man inte ska ramla. Man kan ju inte se normla ut där man hasar sig fram.


Imorgon är det tävlingar på klubben. Kom och heja på alla ekipage. Själv ska jag agera tävlingsledare i 1:an och stå och skrika fram order till de tävlande :) My kind om gig ;)


Det är bara hoppas att det är bättre underlag imorgon. För som det såg ut på plan idag så var det antingen isfläckar där det är omöjligt att gå, eller så var det värsta gägg-pölarna...


Vi ses på klubben imorgon!!

Av Camilla Boström - 21 mars 2009 10:34


Jag hatar då jag inte hinner med saker jag tänkt. Fatta att 60 sekunder på en minut är alldeles för lite, och 24 timmar på ett dygn är ju bara ett kort litet ögonblick... Nä fy, jag behöver mer tid!! Nån som har lite till salu?


Tanken idag var att åka ut med Niro till klubben och fortsätta träna lite. Det lilla vi hann göra igår var såå roligt, det gick så bra! Jag har ju kommit på vad min stora akilleshäl är, och det är timingen på belöningen. Jag är oftast för sen, och det får ju sämre resultat. Där har klickern verkligen hjälpt mig! Då kan jag knipa igen käften på mig själv, vänta på tex rätt position och sen med ett klick markera precis när han gör rätt och sen ge belöning. Känns superbra! Jag borde ha en stor jäkla gråtejpsremsa över munnen på mig själv då jag tränar!


Sen ska jag åka till pappas garage och börja rensa upp loppisgrejerna och prismärka allt så det är lite ordning på grejerna då det är dags. Hoppas att ni bokar in lördag 28/3 för att komma på loppis på Nolia City Konferens!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards