Camillas la la land

Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Framnäsbesök & middagsbjudning

Av Camilla Boström - 17 mars 2009 23:16

Förmiddan/mitt på dan spenderade jag hos Jess & Ville. Vi tog en promenad å sen blev jag bjuden på lunch!! Gotti gottgott.

 Efter incidenten med Jessicas bil & takraset (kan ni läsa om här i Jessicas blogg) så har hon ingen bil fr tillfället. Därför fick hon låna min och göra lite ärenden medans jag och Ville roade oss hemma. Han är så rolig nu, blir skitförbannad då han inte kommer fram till saker fort nog! Han såg en petflaska med lite vatten i på andra sidan rummet som han började krypa mot. Han gav sig inte, blev lite irriterad på vägen men lycklig då han kom fram. Sötkork.


Efter  vi druckit kaffe åkte jag å handla, sen hem och påbörja middagen. Ingela & Cuda kom och åt med oss, mycket trevligare med sällskap!


Kvällen spenderades på klubben tillsammans med mina kursare. Gick bra idag, en helt annan "vibb" i gruppen. Mer lugnt och sansat än förra gången.



 
 
Ingen bild

Villewalle

18 mars 2009 07:38

ni är ytmanad ... kolla min blogg =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Boström - 22 augusti 2012 17:00


Som älskar vatten...     Och snö...               Som lärt sig att plocka upp saker och byta med matte lönar sig...                     ...

Av Camilla Boström - 12 mars 2012 20:47

Njå. Ikväll har jag gått igenom SBKs Tävlingskalender, SBK-utställningskalender och SKK-utställningskalender. Jäklar i min låda vad Niro ska få vänstervarva å spåra å lyda hela våren/sommaren/hösten. Så mycket han bara vill :) Jag har tänkt mig hela ...

Av Camilla Boström - 1 februari 2012 22:35

Eller klagobloggen? Njå, så jag är förkyld... Jag blir som en karl då jag blir förkyld. Allt är fel.   * Näsan rinner men är samtidigt täpp * Sår runt näsan på grund av allt snytande * En konstant huvudvärk * Ont i halsen, hosta som varie...

Av Camilla Boström - 26 januari 2012 21:02

Har jag inte mycket till övers för. Hands off och ingen vill ta något ansvar. Sjuka människor slussas vidare till "någon annan" och istället för att fångas upp av denna Någon så ramlar den sjuka mellan stolarna och står där ensam och hjälplös. Om man...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards