Camillas la la land

Alla inlägg under februari 2009

Av Camilla Boström - 2 februari 2009 16:17


Hur roligt är det då man 7 dagar efter löning tittar på kontot och inser att man har 87,60:- kvar på kontot... Hur jag ska klara den här månaden är ett stort frågetecken. Jag skulle behöva gå och gömma mig någonstanns och inte komma fram förens i slutet av månaden då jag får mer pengar. Som tur är så har hunden sin mat, jag får försöka bjuda in mig på mellanvägen då och då :) Det brukar lösa sig. Jag börjar fundera på vad jag ska sälja för att tjäna lite pengar, men både datorn & kameran är alldeles för kära ägodelar för att ge upp. Jag har funderat på bilen, men jag är ju som beroende av den också. Äh, nu ska jag sluta klaga och ägna mig åt hunden en stund. Tänkte träna lite med klickern inomhus så jag får nåt annat att tänka på istället för pengabekymmer.


 Eller så hittar jag ett krypin och gömmer mig tills nästa löning!




Av Camilla Boström - 2 februari 2009 16:13


Så otroligt vackert det har varit ute idag! Både jag och Niro njöt till fullo. Synd bara att jag inte tog med mig någon picknick eller så då vi var ut.








Av Camilla Boström - 1 februari 2009 13:08


Så känner jag mig nästan idag.. Vändskift är inte alls nå roligt! Då jobbar man till 22,30 på kvällen, sen börjar man om nästa morgon kl 6,30. Men efter 3 koppar kaffe & frukost så känns det faktiskt lite bättre. Det är ju det enda positiva med att jobba förmiddagsskift på hotell, man kan äta hotellfrukost! Mumma...


Efter dagens jobb blir det att hämta upp hunden hos föräldrarna, och ta en tur till skogen. Fast, risken för att hamna i soffan då jag kommer hem är också stor. Men jag ska motarbeta den lusten så gott jag kan. Ikväll är det åter igen klubbens allmänna ridhusträning. Tänkte åka dit å köra lite lydnad å träffa trevligt folk. I torsdags hade jag ju ett helt ridhus för mig själv, så blir det ju inte idag. Fast bra med lite störning ;)



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards