Camillas la la land

Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

Tävlingsdagen!

Av Camilla Boström - 22 februari 2009 09:31



Idag är det då dags för tävlingen! Spännande! Både jag och Börge har sovit gott och laddat upp för dagen. Håll tummarna för oss nu!


Jag återkommer med uppdatering senare idag :)




 
 
Lisa

Lisa

22 februari 2009 13:45

Håller tummarna!
På tal om tävling hur går det med tävlingen med din far?!

http://www.nogg.se/unnioccra

 
Ingen bild

Jessi & Ville

22 februari 2009 13:56

GRATTIS till LP1 Camilla =)
Kram

 
Ingen bild

Ingela Be

22 februari 2009 15:28

Gtattis till LP 1 Camillan

 
Satu

Satu

23 februari 2009 00:33

Hej & grattis så mycket Camilla! Har inte varit in på ett tag och kikat men när jag läste om din kusin och det så kände jag bara att jag måste säga att jag känner med dig... det är inte alls kul när någon ung dör... har också förlorat min kära lillebror... han var bara 21 år... :( finns inte ord... saknar han så... men som du också var inne på så får det en att uppskatta så enormt mycket för varje dag man får gå här på den här jorden och bara LEVA! Förresten, tycker också att Niro är såå söt på bilderna!! :) Ibland ser man ju han knappt ens :) Kram till dig och ha det gott!

http://www.nogg.se/frokenmyspys

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Boström - 22 augusti 2012 17:00


Som älskar vatten...     Och snö...               Som lärt sig att plocka upp saker och byta med matte lönar sig...                     ...

Av Camilla Boström - 12 mars 2012 20:47

Njå. Ikväll har jag gått igenom SBKs Tävlingskalender, SBK-utställningskalender och SKK-utställningskalender. Jäklar i min låda vad Niro ska få vänstervarva å spåra å lyda hela våren/sommaren/hösten. Så mycket han bara vill :) Jag har tänkt mig hela ...

Av Camilla Boström - 1 februari 2012 22:35

Eller klagobloggen? Njå, så jag är förkyld... Jag blir som en karl då jag blir förkyld. Allt är fel.   * Näsan rinner men är samtidigt täpp * Sår runt näsan på grund av allt snytande * En konstant huvudvärk * Ont i halsen, hosta som varie...

Av Camilla Boström - 26 januari 2012 21:02

Har jag inte mycket till övers för. Hands off och ingen vill ta något ansvar. Sjuka människor slussas vidare till "någon annan" och istället för att fångas upp av denna Någon så ramlar den sjuka mellan stolarna och står där ensam och hjälplös. Om man...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards