Camillas la la land

Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

Loppis?

Av Camilla Boström - 17 februari 2009 16:22

Är det någon som vet om det arrangeras någon loppis nu i vår? Jag har en jäkla massa grejer jag skulle behöva sälja. Har kartongvis i pappas garage som bara står och samlar damm. Jag har traskat runt här hemma och plockat ner en massa saker som jag kan tänka mig sälja. Fast... Det mesta använder jag ju, eller så finns det inte så mycket värde i det. Börja lägga ut annonser på blocket för saker som jag kanske kan få 30-60kr för känns ju lite jobbigt. Så lösningen blir loppis, när det då väl anordnas någon? Måste jag vänta till i sommar då det drar igång i badhusparken??


Nu har jag kollat varför jag inte kunde köpa 10-kortet på rehab! Det var för att elräkningen hade dragits från kontot!!! 1500:-/kvartal!! Sanslöst... Å jag som aldrig har några lampor tänt förutom i det rum jag befinner mig i. Måste ju vara motorvärmaren som drar iväg det. Fast jag vet inte, 500:-/månad kanske inte är mycket? Eller? Jag vet inte...

 
 
Melina

Melina

17 februari 2009 18:37

Shit! det var saftigt......måste ju vara räknat på elförbrukningen för den som hade lägenheten förut....så var det i vår lägenhet när vi flyttade hit.....håller tummarna för att det är så, så du får pengar tillbaka. Kram

http://www.nogg.se/startpage.asp?idHomepage=35851

 
Camilla & DeNiro

Camilla & DeNiro

17 februari 2009 19:46

Joo, så kan det ju vara Melina... Det var hemtjänsten som hade den här lägenhet som kontor/arbetsrum och det var ju alltid någon här då. Så så kan det ju vara!! Hoppas!

http://camillan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ingela Be

17 februari 2009 21:40

Lions har superstor loppis på nolia i vår, vet inte när, men det brukar vara massor med grejor å folk iaf. Kram

 
Anna

Anna

17 februari 2009 22:51

Det är bara att kasta ut det på tradera jag ruinerar mig själv där varje dag och kan garantera att du blir av med det.
Elräkningen kan faktist stämma jag har lokal inne i stan där jag förbrukar noll men ändå ligger kostnaden på 660-700 kr för två månader.

http://www.annapanna.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Boström - 22 augusti 2012 17:00


Som älskar vatten...     Och snö...               Som lärt sig att plocka upp saker och byta med matte lönar sig...                     ...

Av Camilla Boström - 12 mars 2012 20:47

Njå. Ikväll har jag gått igenom SBKs Tävlingskalender, SBK-utställningskalender och SKK-utställningskalender. Jäklar i min låda vad Niro ska få vänstervarva å spåra å lyda hela våren/sommaren/hösten. Så mycket han bara vill :) Jag har tänkt mig hela ...

Av Camilla Boström - 1 februari 2012 22:35

Eller klagobloggen? Njå, så jag är förkyld... Jag blir som en karl då jag blir förkyld. Allt är fel.   * Näsan rinner men är samtidigt täpp * Sår runt näsan på grund av allt snytande * En konstant huvudvärk * Ont i halsen, hosta som varie...

Av Camilla Boström - 26 januari 2012 21:02

Har jag inte mycket till övers för. Hands off och ingen vill ta något ansvar. Sjuka människor slussas vidare till "någon annan" och istället för att fångas upp av denna Någon så ramlar den sjuka mellan stolarna och står där ensam och hjälplös. Om man...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards