Camillas la la land

Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

Här spökar det!!

Av Camilla Boström - 31 januari 2009 21:33


Eller inbillar jag mig? För jag hör fotsteg utanför receptionen här på hotellet där jag sitter och jobbar. Men varje gång jag tittar upp för att se vem som går förbi så är det ingen där. Lite läskigt. Jag har tänkt på möjligheten att det är någon som går i korridoren på våningen ovanför, men det låter inte riktigt som det brukar. Det kan inte heller vara från restaurangen, för det brukar man aldrig höra. Sen känns det hela tiden som om någon sitter vid bordet bakom mig, så jag vänder mig om och kollar hela tiden men det är ingen där. Lite läskigt det också. Jag är glad att jag inte jobbar natt längre, det räcker med eftermiddagspasset. OM det nu är så att det faktiskt spökar här så tycker jag det är lite konstigt att "han" spökar då det ändå är så mycket folk i rörelse. Jag har ändå 50 gäster på hotellet, och några springer ju omkring och förbi receptionen då och då. Äh, jag inbillar mig nog!


Joo, det gör jag. Det bestämmer jag nu att jag gör.

 
 
Melina

Melina

31 januari 2009 23:52

Jag tror ju på spöken, å då vi flyttade in i huset (storsund) så fick jag rysningar varje gång jag gick förbi ett litet förråd. Jag bad dom att inte vara där för jag blev skrämd, å efter det så försvann den otäcka känslan......har hört att man ska be dom att inte ge sig tillkänna om man känner sig illa berörd. Pröva det kanske fungerar......Ha det bäst!

http://www.nogg.se/startpage.asp?idHomepage=35851

 
Håkan

Håkan

4 februari 2009 20:57

Som gammal nattportier på samma hotell så känner jag att jag måste kommentera lite. Ja, det är så enkelt att det spökar. Tro mig, det är inte bara "typiska ljud från en gammal sekelskiftsbyggnad"... Men var inte orolig. Han vill bara kolla läget och menar absolut inget illa.

http://deusvult.bloggspace.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Boström - 22 augusti 2012 17:00


Som älskar vatten...     Och snö...               Som lärt sig att plocka upp saker och byta med matte lönar sig...                     ...

Av Camilla Boström - 12 mars 2012 20:47

Njå. Ikväll har jag gått igenom SBKs Tävlingskalender, SBK-utställningskalender och SKK-utställningskalender. Jäklar i min låda vad Niro ska få vänstervarva å spåra å lyda hela våren/sommaren/hösten. Så mycket han bara vill :) Jag har tänkt mig hela ...

Av Camilla Boström - 1 februari 2012 22:35

Eller klagobloggen? Njå, så jag är förkyld... Jag blir som en karl då jag blir förkyld. Allt är fel.   * Näsan rinner men är samtidigt täpp * Sår runt näsan på grund av allt snytande * En konstant huvudvärk * Ont i halsen, hosta som varie...

Av Camilla Boström - 26 januari 2012 21:02

Har jag inte mycket till övers för. Hands off och ingen vill ta något ansvar. Sjuka människor slussas vidare till "någon annan" och istället för att fångas upp av denna Någon så ramlar den sjuka mellan stolarna och står där ensam och hjälplös. Om man...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards