Camillas la la land

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Camilla Boström - 30 januari 2009 13:22


Idag brann det för mig!! Jag brukar kunna behålla mitt lugn då jag ringer till olika instanser, för jag vet hur det känns då folk bara ringer och klagar och skriker en i örat. Idag pratade jag dock med A-kassan... Jag kände hur det började osa ur öronen på mig, då kärringen på andra sidan hela tiden avbröt mig och jag fick aldrig fram det jag ville få sagt. Jag bad att få skickat några kopior på arbetsgivarintygen som jag skickat in till dem, jag jag verkar har slarvat bort mina. Då säger hon, "men förstår du inte vilken tid det skulle ta för mig att skriva ut dem och skicka till dig"? Vafan?!?!?! Det rör sig om 3-4 papper!!! Jag hörde hennes nedlåtande ton i rösten, nästan så hon ville klappa mig på huvudet och kalla mig "lilla gumman"... Det brann för mig så jag sa Tack för mig och slängde på luren innan hon hann svara mig!!!


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Jag dör va nedlåtande hon var!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards