Camillas la la land

Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Skämtar du med mig?!?!?!

Av Camilla Boström - 28 januari 2009 19:51


Här har jag i 2 veckor avstått helt från läsk, godis, fika å allt annat gott å sen vågar våghelvetet att göra såhär!! -0,8kg på 2 veckor!!! Nog trodde jag att det skulle ge mer resultat om jag avstod ALLT slisk. Så mycket som jag annars vräkt i mig, å nu -0,8kg.... på 2 veckor! Vilket skämt!!


Nä nu jävlar! Step-in nästa! Fortsätter det i den här takten så vinner ju farsan vårat vad utan ens en match... Nä nä nä, så roligt ska han inte få det!


Nån som läser min blogg som tränar på Step-in i Piteå? Jag behöver träningskompisar!

 
 
Anna

Anna

29 januari 2009 00:02

Simma!!
Jag lade om kosten för flera år sen och började simma 50 längder varje dag och satan i gatan vad jag rasade i vikt.
Plus diet bestående av tonfisk, keso, majs etc

http://www.minxdesign.se

 
Jenny.

Jenny.

29 januari 2009 14:08

Det kanske inte riktigt är vad du vill höra, men när min pappa började försöka gå ner i vikt, så var han ute och gick i en till två timmar varje dag och åt bra. Han stod stilla i TVÅ månader !! Sen så började han rasa o gick väl ner 5 kg i mån. osv. Sen stod han stilla en sväng igen. Det har tagit lite tid men nu har han tappat 30 kg (inte för att du ska tappa så mkt.) Så ge inte upp en långsam viktnedgång är ju så himla mkt bättre åss !! Synd jag tränar ju på Korpen......:0( Kram.

http://JCarpeDiem.blogg.se

 
Ingen bild

moster

29 januari 2009 17:23

Skit i vågen. Jag hade magsjuka*2 och åt inget på 4 dagar och gick UPP 2kg. Jag tror vågen ljuger i bland för jag kände mig jätte tanig :). Du verkar då ha rätt inställning så fortsätt att kämpa ska du nog se att det ger resultat,du får trösta dig med att med all motion så har du fått muskler och dom väger mer än fett. Sanna tränar gärna med dig. Kram moster

 
Ingen bild

angelan

30 januari 2009 01:31

Kämpa vidare ,om du tränat mkt har du väl omvandlat fett till muskler å de väger också."Mät "och väg.Jag bygger snabbt och då händer det inget på vågen möjl uppåt.(inte så kul då man är tjej ,förstås).
kramar

 
Terese

Terese

30 januari 2009 09:03

Hej Camilla!
Jag köpte träningskort på Korpen igår efter noga övervägande... Jag är en hemmaråtta av stora mått och lämnar helst aldrig Kvarnbäcken men det blir ju ändring på det nu... Har du redan träningskort på step in?
Kramar

http://t2edmark.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Boström - 22 augusti 2012 17:00


Som älskar vatten...     Och snö...               Som lärt sig att plocka upp saker och byta med matte lönar sig...                     ...

Av Camilla Boström - 12 mars 2012 20:47

Njå. Ikväll har jag gått igenom SBKs Tävlingskalender, SBK-utställningskalender och SKK-utställningskalender. Jäklar i min låda vad Niro ska få vänstervarva å spåra å lyda hela våren/sommaren/hösten. Så mycket han bara vill :) Jag har tänkt mig hela ...

Av Camilla Boström - 1 februari 2012 22:35

Eller klagobloggen? Njå, så jag är förkyld... Jag blir som en karl då jag blir förkyld. Allt är fel.   * Näsan rinner men är samtidigt täpp * Sår runt näsan på grund av allt snytande * En konstant huvudvärk * Ont i halsen, hosta som varie...

Av Camilla Boström - 26 januari 2012 21:02

Har jag inte mycket till övers för. Hands off och ingen vill ta något ansvar. Sjuka människor slussas vidare till "någon annan" och istället för att fångas upp av denna Någon så ramlar den sjuka mellan stolarna och står där ensam och hjälplös. Om man...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards