Camillas la la land

Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Camilla Boström - 25 januari 2009 00:56


Idag träffades pappas sida av släkten hemma hos Mams & Paps. Vi har ju tyvärr mist en av mina kusiner, bara 35 år gammal, och hans familj ville träffa hela släkten innan begravningen. För att vi inte bara ska träffas just när det är som jobbigast, utan samlas och ha lite trevligt tillsammans & att alla barn i släkten skulle få vara med. Det var länge sen jag träffade alla från den sidan av släkten. Vi umgås ju tyvärr inte så ofta, vilket jag tycker är lite tråkigt men det är som så det har blivit. Hur som helst så var det mycket att uppdatera sig om då man inte träffats på länge, kusin-barn som blivit såå stora sen sist och folk som bytt jobb osv.


Direkt efter det åkte jag hem och bytt om till mina sedvanliga hundträningskläder, de jag i stort sett bor i nu för tiden. Styrde bilen mot Grans Ridhus för klubbens allmänna träning. Niro skötte sig så bra! Det är så himla kul att kunna vara i mitten av ridhuset och ha ca 15 hundar som springer, skäller och hoppar omkring runt omkring oss utan att Niro ens gör en ansats att försöka smita ifrån mig. Då jag hade Sabbe fanns det inte ens en gnista av hopp om att någonsin kunna ha honom lös i ridhuset bland andra hundar. Han hade flippat ur totalt. Med Niro däremot så har jag aldrig koppel på då vi tränar och är inte det minsta lilla orolig att han ska sticka. Han blev dock lite distraherad då Jessica & Börge kom och tränade brevid oss men då hade vi redan tränat i 30 minuter så han var kanske lite trött i pallet. Dock avslutade vi med en platsliggning, å Jessica & Börge gick slalom mellan mig & Niro och mellan Cuda & Ingela. Han var nyfiken och nosade i luften och i backen och all hästskit som finns överallt, men han låg kvar. Det var dock i allra häftigaste laget på störning, å riktigt så fort ska vi inte fortsätta. Men jag blev imponerad ändå av min lille plutt.


Avslutade kvällen hos Jess & Ville med The & macka och lite Ville-gos!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards