Camillas la la land

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Camilla Boström - 23 januari 2009 00:22

Jag har blivit utmanad av Karin å även om jag inte gillar utmaningar så gör jag väl den här...

De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana fem personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att det har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras bloggar.

¤ Jag har bott i Arizona, USA ett år som utbytesstudent.

¤ Har suttit med i elevrådet då jag gick på Strömbacka (gymnasiet).

¤ Min största äckelkänslefobi är slemmiga sniglar... Fy f*n!

¤ Jag prenumererar på National Geographic.

¤ När jag äter mandariner & apelsiner så kan jag sitta i 20-30 minuter och plocka bort allt vitt som är kvar då man skalat innan jag äter upp den. Det vita är äckligt.

¤ Diska är bland det jobbigaste jag vet. Hatar att diska. Diska är av ondo!

¤ Allt med choklad hör till favoriterna! Godis, fika & efterrätter. 

Jag utmanar: Ingela Be, Melina, Anna & Devito, Lisa & Dalia, Jenny & Goldenpojkarna.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards