Camillas la la land

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Camilla Boström - 21 januari 2009 22:51


Vart tar dagarna vägen?? I morse gick jag ut på en längre promenad än vanligt direkt jag vaknat. I vanliga fall brukar jag låta Niro kissa ute på gården, sen ge han mat och göra frukost åt mig själv. Efter nån timma brukar jag sen gå på en promenad. Men i morse var vi ute i drygt 1 timme innan frukost. Kändes faktiskt bra, även om jag var gruvligt hungrig då vi kom hem.


I kväll var jag till Jessica och fick mig middag, mycket gott! Gullade ett tag med Vilde Ville, och snackade en massa med Jess. Trevligt trevligt. Efter kaffe åkte jag och träffade Ingela och tog en promenad med hundarna och avhandlade en massa världsproblem. Vet inte om vi kom fram till något vettigt, men det är alltid bra att ventilera. Sen bjöd hon hem mig på smoothie, och det tackar man ju inte nej till! Nu var hon så gullig så hon tänkte på mig så den var bara gjord på jordgubbar, äpple och lättyoghurt. RIKTIGT mumsigt var det iallafall.

Idag var alltså en fullpott, både bjuden på middag & sen efterrätt :) Tusen tack mina vänner. Jag ska bjuda tillbaka!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När kommer snön?
 Inatt!!
 28 december
 Aldrig?
 NU!
 Imorgon

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards